צביעת דירות ובתים

צביעת דירות ובתים על ידי בעל מקצוע צבעי, רציני ואחראי

 

צביעת דירות ובתים ברמה ניקיון גבוה תתבצע לעולם על ידי בעלי מקצוע אשר תעסוקתם העיקרית היא בגדר "צבעי", “סייד", “צבע" (בעברית רהוטה) ולאחר בדיקתו על ידי בירור אודותיו במקורות שונים. אחת הדרכים לקבל מושג וחוות דעת אמתית על בעל מקצוע היא דרך התקשרות עם לקוחותיו. ביקשו לקבל מספרי טלפון של לקוחות באזור מגוריכם על מנת שאולי גם תבקרו אצלם לצורך התרשמות.

 

עבודות צבע הם דבר שיש לבצע ברמת ביצוע מאד קפדנית ויסודית. צבע אנו דבר מלכלך כאשר לא רוצים או נוהגים באחריות כלפי רכושו של הלקוח. קבלן צבע רציני יגיע לבית הלקוח לביצוע העבודה כאשר הוא מצויד בכיסויי ניילון גדולים לכיסוי הריהוט. צביעת דירות ובתיםכמו כן, ידאג להגיע עם רצועות קרטון להניח על הרצפה בצמוד לקירות על מנת להפחית את כמות הצבע שיטפטף על הרצפה. בעל מקצוע רציני ואחראי הוא צבעי או סייד אשר נוהג להגיע לעבודת צבע בבית הלקוח לא רק בציוד מקצועי יעודי אלא גם בכמה סמרטוטים אשר נוהג לחלק לעובדיו ולהורות להם (או שהם כמובן כבר יודעים) להרטיבם במים ולהשים אותם בהישג ידם במהלך הצביעה.

 

צבעי שדואג שסמרטוט תהיה בהישג יד ונוהג כדרך קבע גם להשתמש בה יבטיח לפחות עבודה נקייה ומזעור נזקים ברכוש.

צביעת דירות ובתים – חומרים :

 

נוזל הצבע מגיע בכמה בסיסים ותרכובות:
לבן לעולם יגיע נוזל לבן בפח וחובה שיהיה כתוב עליו למטה "לבן" ולא מספיק שתראו שהחומר שתוך הפח לבן כי למעשה גם בסיס P מגיע נוזל לבן בתוך הפח אך שעין לא מקצועית אתם עשויים לקבל בסיס P שהוא מאין לבן שקוף ועם רציתם לצבוע לבן הרי שזו טעות גדולה והאיכות הצביעה תהיה בהתאם.

בסיס P – בסיס זה נועד לגיוון הנוזל בתוך הפח לגוונים בהירים מאד. פח אשר כתוב עליו למטה (בדרך כלל) ליד ההוראות P לעולם לא יתאים לצביעה מבלי לגוון את הנוזל.

לטמבור גם יש בסיסי D,A,T אך הם נועדו לגוונים יותר כהים ונדבר עליהם במאמר הבא.

בסיס P הוא למעשה הבסיס הכי נמכר כ-95 אחוזים מהצבע שנמכר בארץ היא בהיר או לבן.

 

אקרינול:

צבע מסוג אקרינול הוא צבע שפותח לצורך בעיות עובש ולמעשה קיים חיידקים בתוך הצבע שנועדו לחסל את חיידקי העובש ולמנוע התפתחות עובש באזור בו צובעים בצבע זה.

צביעת דירות ובתים לעתים מתבצעת על ידי אקרינול אך זה די נדיר באזורים חמים יותר באזור מישור החוף בהרים נמוכים יותר בארץ. באזור רמת הגולן וצפת צובעים יותר באמצעות אקרינול עקב מזג האוויר הקפוא יותר בחורף ותנועת החום הגבוהה שיוצרים בעלי הבתים בתוך הבית על ידי קמין או שימוש יתר במיזוג אויר ברמת חום גבוהה – התוצאה: עיבוי והתפתחות עובש בכמויות גדולות יותר מאשר מאזורים אחרים בארץ. עובש בקירות מתפתח כמעט בכל בית אך לרוב באזור פינות העליונות של החדרים או באמבטיות ובכלל בחדרים רטובים. עובש בקירות מתפתח לעתים משום שקיימת בעיה במעטפת המבנה ומאיטום לקוי – לרוב מהגג.

עובש נראה כמאין נקודות שחורות קטנות קטנות או גדולות, זה מתחיל אפרפר ומיד הופך לשחור. עובש זאת למעשה "פטריה" מלאה בחיידקים קטלניים אשר מאד מסוכנים לאדם ולילדים בפרט. עובש בקירות עשוי לגרום לבעיות במערכת הנשימה של האדם עד לרמה כרונית ביותר ויש לטפל בבעיות רטיבות או עיבוי מכל סיבה שהיא ובמהירות בכלל רצוי מאד להשקיע עוד קצת בעלויות צביעת הדירה – צביעת דירות ובתים על ידי אקרינול תסייע ותפחית את התפתחות העובש בביתכם.

קראו עוד מאמרים בנושא צביעת הבית:

עובש בקירות | צביעת קירות איך לעשות זאת נכון | כמה עולה לצבוע דירה | אפקטים בצבע | צביעת דירה בזול 

אנחנו מתחייבים לבצע עבודות צביעה, שיקום ושחזור טקסטורות צבע וציפויים ברמה גבוהה ביותר, תוך מתן שירות אדיב ומהיר ללקוח, עמידה בזמנים ושימוש בחומרים תיקנים בהתאם להיקף העבודה והכמויות המומלצות לפי סוג העבודה.

מעוניינים בצביעת דירה או בית חיצוני?

הנכם מוזמנים להתקשר

לאפרים:  054-8171827 

או להשאיר לנו פרטים בצור קשר 

ואנחנו נחזור אליכם