קבלן צבע לעבודות צבע

אם החלטתם שהגיע העת לצבוע, החלטתם למעשה לעבור כמה ימים של מהפך בדירה שלאו דווקא ובניגוד למה שחושבים עשויה להיות מלאכה קשה שבסופו ניקיון רב. מחשבה זו אינה נכונה שכן, צביעת דירה על ידי בעל מקצוע, קבלן צבע לעבודות צבע מיומן, יסודי ומתחשב עשוי לפתור לכם את הבעיה של צביעת הדירה בעצמכם לספק לכם מענה מהיר ומקצועי תוך ימים ספורים, תוך שמירה מרבית על ציוד ורכוש הלקוחות ולסיים את עבודות צבע בביתכם כאשר כל שעליכם לעשות הוא לצאת לנופש או פשוט להתרווח בגינה.

 

 

קבלן צבע לעבודות צבע, רגע מי אתם ?

חברת א.פ השבחת מבנים היא למעשה שמנו ומנוהלת על ידי אפרים פיטוסי.

אנו עסק מורשה בבעלות פרטית המעניקה שירות לתושבי חיפה והסביבה, עמק יזרעאל, קריות, נשר, חוף הכרמל, עכו ונהריה ומספקים שירות מקצועי על כל היבטיו תוך התחשבות והבנת המורכבות בצביעה דירה מרוהטת ומאוכלסת. אנו צוות מוסמכי הצביעה של טמבור מתמחים בעבודות צבע ברמה גבוהה, שחזור טקסטורות, צורות ויישום חומרי ציפוי וצבע שונים בענף זה. אנו מחזיקים בוותק של מעל 13 שנים בתחום השיפוצים וב-6 שנים האחרונות (נכון לכתיבת שורות אלה – 2015) פועלים אך ורק בתחום עבודות צבע מיוחדות ופשוטות למגזר הפרטי, המוסדי והביטחוני ומספקים שירות ואחזקה שוטפת למגוון חברות, קיבוצים שיתופיים וגני ילדים עירוניים בחיפה ובצפון.

צביעת דירה או בית, מה התהליך? כמה זמן זה לוקח ? וכמה זה עולה?

צביעת דירה על ידינו מתחילה מהגעה לדירה זמן מה קודם לכן, ביקור התרשמות ובדיקת מצב הקירות והתקרות הערכת מצב מול הלקוח, בחירת גוונים/חומרים בהתאם למצב התשתית ובהתאם לרצונות בעל הדירה, גיבוש סופי, הספקת הצעת מחיר במקום או לאחר יום יומיים (תלוי בסוג העבודה והיקפה), לאחר ביקור התרשמות ותיאום ציפיות וכוונות יתעדכן בעל הדירה בכמות הימים הנדרשים לביצוע העבודה ויקבע תאריך לתחילת העבודה.

 

התהליך:

תהליך צביעת דירה על ידי קבלן צבע לעבודות צבע מתחיל מחלוקת הדירה בהתאם לכמות הימים הנדרשים לביצוע העבודה. באזורים אלה יבוצעו כל העבודות והצפי לסיים את העבודות באזור זה לרבות הקצאת זמן סביר לניקיון של אזורי העבודה בסיום יום העבודה ובהתאם למה שנקבע מול בעלי הדירה. העבודות שיבוצעו הם ראשית: ריכוז כל הריהוט בכל האזור שהוגדר למרכז החדר, כיסוי הריהוט על ידי ניילון רחב וגדול (הקבלן מספק), חשיפת הקירות ואיתור מוקדי התקלפות צבע רופף, סדקים וחורים, מילוי והחלקתם בהתאם, ייבוש טבעי ו/או באמצעות מייבש ייעודי ותחילת תהליך הצביעה. צביעת הקירות תתחיל לאחר שיוף והחלקת הקירות בהתאם לצורך ובהתאם למספר השכבות שצריך באותו אזור ובהתאם להסכם בטופס הצעת מחיר והזמנת עבודה.

מאמרים קשורים לנושא זה: החלקת קירות פנים | טיפול בסדקים | תיקון קיר מתקלף

כמה זמן לוקח לצבוע דירה ?

צביעת דירה נע בין יומיים לבין 5 ימי עבודה כאשר תלוי בגודל הדירה, רמת מורכבות הצביעה, האלמנטים שנבחרו לצביעה, הגוונים, כמות מפלסים ועוד. יום עבודה נורמלי הוא בין השעות: 08:00 לבין 17:00 כאשר בסמוך לשעה 16:00 אנו מוכנים לתחילת הניקיון הכללי באזור העבודה שהוגדר והחזרת הריהוט למקומו.

 

כמה עולה לצבוע דירה/חדר/קיר ?

צביעת דירה 2 חדרים עולה בין 1300 לבין 1800 שקלים ללא סיוד תקרות.

צביעת דירה 3 חדרים עולה בין 1800 לבין 2400 שקלים ללא סיוד תקרות.

צביעת דירה 4 חדרים עולה בין 2500 לבין 2900 שקלים ללא סיוד תקרות.

צביעת דירה 5 חדרים (במפלס אחד) עולה בין 3000 לבין 3400 שקלים ללא סיוד תקרות.

צביעת חדר שינה אחד או שניים שלא במסגרת צביעת דירה שלמה עשויה לעלות בין 1000 שקלים לבין 1300 שקלים ללא סיוד תקרות.

צביעת חדר שינה אחד שלא במסגרת צביעת דירה שלמה עולה בין 600 לבין 800 שקלים ללא סיוד תקרה.

צביעת קיר בודד שלא במסגרת צביעת דירה קומפלט עולה בין 400 לבין 500 שקלים.

צביעת קיר בודד במסגרת צביעת דירה קומפלט עולה 250 שקלים.

*המחירים כוללים: תיקוני שפכטל, צבע איכותי טמבור ומע"מ כחוק!

 

קבלן צבע לעבודות צבע בדירה חדשה מקבלן

עומדים להיכנס לגור בדירה חדשה מקבלן ? השדרוגים מכבידים עליכם ? אתם צודקים וממחקר רחב שנעשה בנושא זה אתם גם משלמים ביותר לקבלן. אנו מציעים לכם לקבל את המפתח להתחיל לשדרג פשוט בעצמכם. עם אין לכם זמן או שאינכם רוצים להיכנס לתוך הפרויקט המתיש הזה אז לפחות השאירו דברים קטנים לשבועות שאחרי קבלן המפתח מהקבלן והתחילו בכמה עבודות שעשויות לחסוך לכם כסף רב ביחס לעלות מול הקבלן.

צביעת דירה על ידי קבלן צבע לעבודות צבע הדירה חדשה מקבלן תספק לכם תהליך ישיר מול הקבלן המבצע אותו אתם מכירים וכי ברצונו לרצות אתכם ולהמשיך לתת לכם ולקרוביכם שירות הוגן ועתידי ועל כן ישאף לשביעות רצונכם. אנו בתור חברה לעבודות צבע ביצעו בעבר עבודות צבע לחברות בנייה מוכרות וגדולות בתחום, תאמינו לנו, עבודה מול קבלני בנייה בסדר גודל של פרויקטים אינו דבר רגיל וגורם לבעיות תמידיות ללחץ מתמיד מול מנהלי העבודה אשר גורם לקבלני הצבע ובכלל לקבלים רבים בתחומים שונים למהר ולספק את העבודה, לעתים לא מושלמת ו/או לא תקנית לחלוטין. בכל הקשור לצבע יש לבצע הכנות מקדימות בטרם נוגע צבע בקירות הדירה במיוחד בדירה חדשה מקבלן. לעתים רבות אנו מגיעים לדירות חדשות עם בעיות קטנות וגדולות כאחד המצריכות טיפול מפרך מול החברה הקבלנית, היזם ומנהלי העבודה. הטיפ בנושא זה הוא להשאיר את העבודה לביצוע על ידי קבלן צבע לעבודות צבע עצמאי משלכם שיבצע את העבודה עבורכם וירצה אתכם בהתאם.

 

אפרים הנו קבלן צבע לעבודות צבע ברמה גבוהה מאד המעניק שירות מהיר ויעיל תוך ניסיון רב בתחום, כיועץ צבע לקבלנים רבים, כיועץ בתחום הציפויים לחברות בנייה ובעל וותק וניסיון בעבודות ציפוי וצבע מורכבות ביותר, שחזור והדרכת עובדים בציפויים מתקדמים בכמה מהבניינים המוכרים בארץ. מספק שירות באזור חיפה והסביבה, קריות והסביבה, קרית טבעון, יקנעם, חוף הכרמל וסביבת זכרון יעקב, טירת כרמל והסביבה.

אשמח לענות על כל שאלה ולהגיע אליכם להתרשמות והצעת מחיר.

ניתן לפנות ישירות לאפרים בנייד: 054-8171827  (לחיץ מכל סמארטפון)

או להשאיר הודעה בצור קשר באתר.