צביעת דירה טיפים ורעיונות

מלאכת צביעת דירה אינה מלאכה פשוטה עבור אלה שאינם בעלי מקצוע מהתחום אך בזכות כמה מהלכים ניתן להגיע לרמה גבוהה. בכתבה: צביעת דירה טיפים ורעיונות מצבעי מומחה וותיק בענף הצבע ובעל ניסיון עשיר בצביעת מגוון אלמנטים, חומרים ותשתיות תוך הקפדה על מקצועיות רבה, סבלנות ויסודיות.

א.ריכוז הריהוט למכרז החדר והכנת החללים עבור צביעת דירה

ראשית רצוי לחלק לתכנן את העבודה כך שתסתיים לנו בפרק זמן מתוכנן למשל: אדם שאינו בעל מקצוע צבעי/צבע או שיפוצניק כזה או אחר עשוי לצבוע את דירתו בפרק זמן של 3 ימים לבד בהנחה שירצה לצבוע דירת 3 חדרים וסלון. לכן, יש מומלץ לחלק את העבודה כך:

  • יום 1סלון, פינת אוכל ועם נותר זמן/כוח גם המטבח אפשרי. יש לרכז את הריהוט באזורים אלה למרכז החדר ועם אתם לבד והריהוט כבד אז רצוי לקחת מגב עם סמרטוט ספוג מים וסבון (לא הרבה) לעבור באזור הריהוט שכבד ועד למרכז החדר ולהתחיל לדחוף קלות ואופס איזה יופי הריהוט ממש מחליק בקלות. עכשיו נתחיל לאתר חלקי צבע רופפים, נכין חומר כגון גבס, קלסימו או פרופילה ונתחיל להחליק את התיקונים. בכל נושא איך לתקן קיר בשפכטל אין לי יכולת לתאר איך וגם עם כן היה אפשרי לתאר מדובר בעניין המצריך ניסיון ארוך טווח, רגש מסוים ועוד, אך הטיפים שלי בנושא זה הם: תרכשו לפחות מרית שפכטל אחת ארוכה לפחות 12-14 ס"מ, מרית אחת של 8-10 ס"מ ואחת של 4-6 ס"מ כך שכמעט לכל מקום צר תכנס המרית ועבור תיקוני שפכטל גדולים תוכלו להחליק באמצעות המרית הגדולה אשר תקל עליכם ותסייע בהחלקה רחבה וחלקה יותר.

באשר לצביעת הדירה אני ממליץ לכם כך: צביעת דירה טיפים ורעיונות עבור גוונים הם תמיד יהיו דבר בעייתי שכן על טעם וריח אין מה להתווכח אך הטיפ הוא תמיד לבחור מ-2 הגוונים הראשונים בכל מניפת צבעים טמבור/מניפת צבעים נירלט כך שהגוונים יהיה בהירים ככל האפשר. צביעת דירה בגוונים החלק מהגוון השלישי במניפה עשוי להחשיך את החלל ולהקטינו. טיפ נוסף בנושא זה הוא: שימו לב לכמות האור בביתכם והתאם לזאת בחרו גוונים. במידה והאור הנכנס חזק ולמשך רוב היום אזי תוכלו לבחור בגוונים מעט יותר כהים שכן אור השמש הנכנס גורם לגוון הקירות להתבהר ובמידה ותבחרו גוון בהיר מאד אתם עשויים לראות אותו ממש קבוע ללבן לאחר צביעת הקירות.

רעיונות לגוונים מומלצים מאד ומאד שכיחים של טמבור

  • Love in White 0001P

  • ow221p hush white
  • Swan Wing OW11P

גוונים אלה קשורים לגוני הלבן/שמנת קרם והם שייכים למניפת גוונים טמבור.

  • יום 2במידה ולא הספקתם את המטבח אז התכנון הוא לצבוע ביום השני של המטבח ,ו– 2 חדרי שינה. הטיפ הכי חשוב על מנת להקל על מלאכת צביעת דירה בכל הקשור לחדרים היא אין מה לעשות אבל יש צורך להוציא כמה שיותר דברים מהחדר (חדר צפוף שלא ניתן להזיז ריהוט למרכז.) הטיפ הבא הוא: השאירו את הארון במקומו כי ארונות קיר נוטים לעתים להתעוות לאחר הזזתם וסגירת מגירות ופתיחתן עשויה להיות בעייתית לאחר הזזת הארון. עם בכל זאת אתם רוצים לצבוע את קירות גב מאחורי הארון אז יש להוציא כמה שיותר פריטים מהארון ולהזיזו במצב ריק וקל. צביעת חדרי שינה מאוכלס בריהוט זו מלאכה קשה וסזיפית המצריכה לעתים יכולת לנוע בין דברים עם פח הצבע תוך שמירה על הרכוש.

  • יום 3צביעת 1 חדר שינה, אמבטיה, שירותים ופרוזדור. היום האחרון הוא בחללים פחות צפופים והטיפ שהוא זה יהיה כי אני מניח בשלב כתיבה זו כי הנכם כבר עייפים מאד מהצביעה ומהמלאכה הקשה שלקחתם עלייה ולכן בחרתי לחלק כך שהיום השלישי יהיה קל יותר. הטיפים בכל הקשור לאמבטיה הם: רצוי מאד לסייד את קירות האמבטיה ולא לצבוע (סיוד=סיד סינטטי) ורצוי מאד לעבור לפני זה עם מגב וסמרטוט על הקירות כאשר בסמרטוט יש אקונומיקה מדוללת ביחס 20 אחוז אקונומיקה ו80 אחוז מים. לאחר כשעה יש לסייד את הקירות בסיד לדוגמא: “פוליסיד" / “גמר סיד" טמבור.

צביעת דירה טיפים ורעיונות רעיונות לצביעת סלון

רצוי מאד להגדיר כך שכ-80 אחוז מקירות הסלון יהיו בגוון בהיר עיקרי, 10 אחוז גוון נוסף מאותה משפחת גוונים במניפה ועל גבי קיר אחד בודד קטן למשל איך שנכנסים לבית יראו אותו ממול או בקיר קטן שבו ממוקמת המראה. 10 אחוז מקירות הבית רצוי לבצע בהם גוון נוסף או אפקט בצבע מגוון מאותה משפחה של גוונים.

רעיונות לקירות אפקט בסלון הם:

  • אפקט קורקודיל טמבור

  • סוויד מטאלי מנצנץ טמבור

  • שליכט / טיח אקרילי צבעוני טמבור/נירלט

  • קיר דמוי בטון

  • ספארי וכו'

רעיונות לצביעת קירות באופן כללי

  • צביעה בגוונים בהירים

  • שילוב קירות אפקט קטנים עד 12 מ"ר בקיר של ה-T.V בסלון בשילוב קיר קטן נוסף באזור הסלון/פינת אוכל או מטבח מאותו אפקט או גוון ועד לרוחב קיר של 1 מטר.

  • שילוב של עיצוב בצבע עם מדבקות קיר כגון דברי חכמה וציטוטים אופטימיים.

  • ישנם מעצבים רבים הממליצים על רעיון שאומר שרצוי לצבוע/לסייד את התקרה ולרדת כ-10 ס"מ מקו התקרה אל הקירות ושזה מספק תחושת מרחב כאשליה אופטית

    *בכל הקשור לעבודות צביעת דירה טיפים ורעיונות גם יכולים להגיע דווקא מראשכם ולאו דווקא פרי יצירתם או  רעיונותיהם של מעצבים וחברות הצבע.

 

רעיונות לצביעת חדר

  • הטיפ החשוב בכל הקשור לצביעת חדר שינה הוא שיש לצבוע בגוונים ידידותיים ומשרים תחושת רוגע, נינוחות וחיוביות לפני השינה והם:

א. שילוב של שמנת עדינה מאד עם סגלגל עדין אשר יעניק חמימות לחלל.

ב. שילוב של שמנת עדינה מעט גוון כחלחל בקיר מרכזי בצד בו אתם מסתכלים לכיוונו כאשר אתם שוכבים לישון ולחשוב לפני השינה. שילוב זה מעניק תחושת מרחב וחופש, רוגע שמים אביביים ועוד.

רעיונות לצביעת חדרי ילדים

  • גווני הוורוד והסגול לעד יהיו גוונים השכיחים בחדרי ילדים אך ניתן ורצוי לשלב אותם נכון, שילוב צורות או אפקטים בצבע בגוונים מתאימים לילדים כגון: סוויד מטאלי מנצנץ בגוון ורוד בקיר אחד כאשר שאר החדר בגוונים בהירים תואמים כמו: סגלגל עדין מאד שיספק גם תחושת מרחב, כחלחל עדין של חופש ואביב (בעיקר קרב חדרי ילדים של בנים) .

 

*עם אינכם בטוחים שברצונכם לעבור את מלאכת צביעת הדירה לבדכם, ועם רעיונות או עיצובים מבלבלים אתכם,  צביעת דירה טיפים ורעיונות הם הצד של בעל מקצוע שלרוב ומניסיוננו יגרום לסדר מהיר בדברים, יגבש יחד אתכם  תכנית ויבצע עבורכם את המלאכה.

רוצים שנגיע אליך ונציע לכם רעיונות לצביעת חדרי הילדים, ההורים או הסלון ? צרו איתנו קשר באמצעות צור קשר באתר או בנייד: 054-8171827  (לחיץ מכל טלפון נייד) ואנו נגיע אליכם עם מניפת גוונים טמבור, יחד נגבש תכנית צביעת הדירה ותקבלו כבר במקום הצעת מחיר עבור העבודה וכן מחירים ועלויות עבור עבודות צבע אחרות שתרצו להוסיף בדירה.

אנו נותנים שירות הוגן, מקצועי ומהיר ובמחירים סבירים ומתאימים למחירי השוק המקובלים תוך דגש על איכות חומרי צבע, מילוי וציפוי ממגוון היצרנים המוכרים והטובים בארץ ובעולם תוך ביצוע תהליכי עבודה תקניים ובהתאם להוראות יצרני החומר, בכמויות ובשיטות המומלצות בהתאם לסוג התשתית הנוכחית או העתידית וכן, דואגים לאבטח את סביבת העבודה בכל תנאי שטח ולשמור על רכוש לקוחותינו ולספק לכם עבודות צבע ושפכטל איכותיות ומקצועיות כאחד ולשביעות רצונם.

אזורי השירות שלנו הם: בחיפה, בנשר, בקריות, במושבי חוף הכרמל, בטירת הכרמל, בקרית טבעון והסביבה, יקנעם והסביבה, בעכו ובנהריה.

עד כאן כתבה: צביעת דירה טיפים ורעיונות, אנו מציעים לכם להמשיך לקרוא וליהנות ממגוון מאמרים בנושאים קשורים לנושא זה לדוגמה: צביעת דירה 3 חדרים, עבודות צבע ושפכטל, צביעה חיצונית ועוד.