קטגוריות
השכרת כלי עבודה צביעת עץ

מכונת ליטוש דק להשכרה

הדק כבר כל כך מושחר ומלוכלך עד כי כבר קשה לזהות את המראה המקורי שלו? ככל הנראה הגיע הזמן לחדש אותו. בדרך כלל מומלץ לבצע חידוש אחת לשנה וזאת כדי לשמור על מראהו לאורך השנים, האם כדאי להזמין בעל מקצוע או למצוא מכונת ליטוש דק להשכרה מחברה המתמחה בכך? כיצד מבצעים את הליטוש לבד ומה אמורה להיות התוצאה? במאמר זה מופיעים הסברים ממוקדים בכל הנוגע למכונה לליטוש דק וביתרונות השימוש בה, מאת המומחה בתחום.

מדוע מומלץ לבצע ליטוש לדק ולפרקט?

אחת לשנה מומלץ מאוד לבצע ליטוש וחידוש לדק ואחת לכמה שנים לפרקט וזאת כדי להבטיח את המראה היפה והבריא שלו. כמו כן, חידוש הדק מסייע לשמור על העץ לאורך שנים מפני טפילים שונים ומפני מזג האוויר המשתנה. התחזוקה השוטפת תסייע לשמור על הדק מפני שכבת האבנית שיכולה להצטבר עליו לאורך השנה בשל הגשמים וגם תוריד את הצבע הדהוי שהדק מקבל מהשמש.

כיצד מבצעים חידוש לדק ורצפות עץ?

הליך חידוש הדק כולל את חיזוק הברגים, ליטוש העץ ומשיכתו בשמן. את חיזוק הברגים כל אחד ואחת יכולים לעשות בקלות, אך עבו הליטוש יש צורך במכונת ליטוש. לכל מכונת ליטוש להשכרה יש שימושים משלה וכאשר שוכרים את המכונה לצורך ליטוש דק או פרקט יש לוודא שהיא אכן מתאימה לתפקיד זה. הליטוש צריך להיות מצד אחד אגרסיבי מספיק כדי להוריד את שכבת העץ העליונה ומאידך הליטוש צריך להיות עדין מספיק כדי שמהשכבה העליונה יוסר רק החלק העליון. מתי הכי מומלץ לבצע את החידוש? בדרך כלל בסתיו או באביב, כיוון שעונות החורף והקיץ פוגעות בדק בצורה המשמעותית ביותר.

מהי מטרת הליטוש?

תהליך חידוש הדק מתחיל בליטוש השכבה העליונה כאמור באמצעות מכונה לליטוש דק אך כדאי לדעת שהמכונה לא יכולה להוציא מהדק כתמים קשים.

  • אם הדק סובל מכתם מורכב, יהיה צורך לבצע לו תיקון מקצועי וכל עוד מדובר בחידוש שגרתי מכונת ליטוש דק להשכרה תעשה את העבודה נהדר.
  • בשלב הראשון הליטוש יוריד את השכבה העליונה ובה אבנית ואבק, אז גם הצבע המקורי של הדק ייחשף.
  • לאחר מכן מבצעים ניקיון מעמיק של שכבת הדק שנחשפה מלכלוך הליטוש, אין לוותר על חלק זה כיוון שיש לו חלק מכריע במראה הסופי של החידוש.
  • לאחר הניקיון מורחים על הדק שמן מקצועי לעץ שמטרתו לשמור על הדק מפני פגעי מזג האוויר, חרקים ושלל מזיקים.

השכרת מכונת ליטוש דק בחיפה – כמה זה עולה?

רגע לפני שמזמינים בעל מקצוע שיבצע את העבודה, כדאי לדעת כי להשכרת מכונת ליטוש דק מחיר משתלם במיוחד לעומת שכירת השירות מבעל המקצוע. עם עבודה יסודית וידיים טובות ניתן להשיג גם תוצאה לא פחות טובה מזו שבעל המקצוע ישיג. עם זאת, כאשר מדובר על המסת חומרים במהלך ליטוש השכבה העליונה של הדק, יש להביא בחשבון שתידרש עבודתו של בעל המקצוע המיומן.

מחיר בעל מקצוע שמבצע את העבודה יהיה בסדר גודל של 30 עד 40 שקלים למ"ר כאשר מדובר על דקים קטנים יחסית. כמו כן, כדאי לדעת כי שככל שהדק גדול יותר, כך המחיר יהיה נמוך יותר למ"ר. רכישת הציוד יכולה להגיע לאלפי שקלים ולעומת זאת השכרת מכונת ליטוש דק עולה 250 ש"ח ליום באיסוף עצמי מטירת הכרמל. בנוסף לליטוש עצמו אסור לשכוח שישנה השקעה כספית נוספת ברכישת השמן לדק, אך גם כאן מדובר על מחירים זניחים לעומת עלות השירות על ידי בעל מקצוע.

משלוחים והסברים לפנות ישירות לאפרים: 054-8171827

מה עוד כדאי לדעת על החידוש לפני שיוצאים לדרך?

כדאי לדעת שאם שומרים על הדק לאורך השנה, עלות הטיפול בו בשלב מאוחר יותר נמוכה. מומלץ שהדק יהיה מול ברוב שעות היום, שתהיה לו הגנה מפני הגשמים בחורף, שלא יישפכו עליו חומרים מכתימים וכמובן רצוי להרחיק ממנו אש. לא מומלץ לשטוף אותו עם מים או להכביד עליו עם עציצים שיגרמו לטפטוף מים וחומרי דישון ואדמה בהשקיה.

השכרת מכונת ליטוש דק ופרקט במחירים משתלמים

חברת א.פ השבחת מבנים בניהולו של אפרים פיטוסי מציעה מגוון רחב של שירותים בתחום השכרת ציוד לקבלנים, בין היתר מכונות ליטוש דק להשכרה במחירים אטרקטיביים ומתוך אהבה לתחום השיפוצים, הצבע והניקיון. ניסיון של 17 שנים בתחום הוביל אותנו לתת שירות מדויק שיהפוך את עבודות השיפוץ, הניקיון והחידוש לפשוטים במיוחד. רוצה לשמוע עוד על מכונת ליטוש דק להשכרה? אנו זמינים עבורך, קדימה, כדאי להתקשר עכשיו!