קטגוריות
מאמרים מקצועיים צביעת עץ שירותי צביעה לעסקים

צביעת גדר עץ

אין דבר יותר מהנה בישראל של שנת 2018 מאשר לגור בבית פרטי. הסיבה היא לא בגלל שבבית פרטי אין לנו שכנים (למרות שזה בונוס לא רע) אלא פשוט בגלל שבבית פרטי יש לנו גינה רחבה וטובה. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי בכדי להבטיח כי נוכל להשתמש בגינה כמו שצריך אנחנו צריכים להתקין בה גדר טובה ויפה. על רקע זה יש גם לעסוק בנושא של צביעת גדר עץ מחיר ועל כך אנחנו חייבים לתת את הדעת.

צביעת גדר עץ, ברזל, מתכת אלומיניום בחיפה והסביבה

אם כן אתם צריכים להבין כי צביעת גדר עץ/ברזל/אלומיניום/מתכת אחרת היא הכרחית מכיוון שהיא משפיעה על היופי של הבית שלנו. קודם כל אנחנו צריכים להבטיח כי הגדר תהיה היפה ביותר שיש מכיוון שיש לכך השפעה אדירה על החיים שלנו. לצד זאת אתם חייבים להבין כי יש השפעה גדולה לגדר לאופן בו שתופסים אותנו החברים, השכנים והעוברים ברחוב. אם הגדר שלנו תהיה יפה הרי שאותם אנשים יחשבו עלינו דברים הרבה יותר חיובים וזהו משהו שאנו חייבים לקחת בחשבון. אם נתפשר על נקודה זו אנו עלולים להיקלע לבעיה רצינית ביותר אשר תפגע בנו בצורה קשה וזהו משהו שאסור לנו להתפשר עליו אפילו לא לרגע.

צביעת גדר עץ וברזל
צביעת גדר עץ וברזל

צביעת גדר עץ וברזל

למידע נוסף והצעת מחיר ניתן להתקשר לאפרים בטלפון: 054-8171827

צביעת גדר ברזל – האם לקנות את החומרים לבד ולצבוע לבד?

אם כן אתם חייבים להבין כי צביעת גדר ברזל היא עסק לא פשוט כלל וכלל. כאשר אנחנו חושבים על צביעה אנחנו ישר חושבים על צביעת קירות הבית וחושבים כי כל צביעה היא פשוטה כמו משימה זו. אך אתם חייבים להבין כי צביעה של גדר היא הרבה יותר סבוכה ומסובכת. אתם צריכים להבין כי כאשר אתם צובעים את הגדר אתם צריכים לעשות זאת במשך שעות ארוכות תחת השמש הקופחת. לבצע עבודות הכנה מקדימות כגון ליטוש, הסרת חלקים רופפים, טיפול בחלודה, לעיתים גם תיקוני ברזל וריתוך/תיקוני בעץ. לא רק זאת אלא שאתם צריכים להשקיע בכל נקודה קטנה וזאת בכדי להבטיח כי הצביעה תתבצע על הצד הטובה ביותר. לכן ניתן לומר כי צביעת גדר ברזל ועץ היא לא פשוטה בכלל וכי ממש אבל ממש לא כדאי לבצע אותה באופן עצמאי.

צביעת גדר מחירים ועלויות:

תמחור צביעת גדר ובכל חומר שהוא משתנה בהתאם לכמה פרמטרים והם לרוב:

  • מצב הגדר וזמן ההכנה שיש לבצע טרם לצביעה.

  • כמות ה-”מ"ר שיש לבצע.

  • מורכבות הביצוע (לרוב בשל מרכיבים מיוחדים, צורות וכמות מתכת באותו מ"ר)

  • תנאי השטח והגישה לגדר.

  • כמות הימים הסופית שעל הקבלן לשריין עבור כל העבודה עד לסיום מושלם וסופי.

  • סוג הציפוי הצבע וחומרי היסוד (חשיבות מכרעת במקרים של צביעה מתקדמת באזורים וחללים מסוימים כמו סביבה ימית או מתכות בסביבה חומצית ובעלת רמת גבוהה של שחיקה.

אז כמה עולה לצבוע גדר עץ / ברזל ?

  • כאשר מדובר על גדר של עד 10 מ”ר, המחיר ינוע סביב 200 ועד 220 ש"ח למ"ר וכולל הכל.
  • כאשר מדובר על גדר של יותר מ-20 מ"ר, המחיר יקבע לפי כ180 ש"ח ומטה למ"ר כולל הכל.
  • מעבר לכ-30-40 מ"ר, המחיר עשוי להיות כ-150 שח למ"ר ופחות והתאם לשטח המבוקש.
    *המחירים אינם כוללים מע"מ.

למידע נוסף והצעת מחיר ניתן להתקשר לאפרים בטלפון: 054-8171827

צביעת גדר עץ וברזל
צביעת גדר עץ וברזל

צביעת שער ברזל – מדוע זה כל כך חשוב?

עד עכשיו דיברנו על צביעת גדר עץ ומתכת אך יש לזכור כי לא פחות חשוב מכך זה הנושא של צביעת השער. כאשר אדם מגיע את הבית שלנו הדבר הראשון שבו הוא נתקל זה השער שלנו. עליכם להבין כי אם אתם רוצים להבטיח כי השער יענה על הצרכים שלנו בצורה הטובה ביותר הוא חייב להיות מושלם ויפה במיוחד. אם השער לא יהיה צבוע יפה הרושם הראשוני שהבית שלכם ישאיר יהיה מאוד נמוך. על כן אנחנו ממליצים לכם להשקיע משאבים רבים בשער ולא להתפשר על נקודה זו וזאת בכדי להבטיח כי השער יהיה האיכותי והטוב ביותר שיש.

צביעת גדר בחיפה – האם זה משנה מאיזה חומר הגדר נבנית?

עד עכשיו דיברנו על צביעת שער, גדר או מעקה מן ההיבט של הצבעים. אך אנחנו חייבים לציין כי לצד זאת אתם צריכים לזכור כי יש עוד דברים לא פחות חשובים ואולי אף חשובים יותר שאתם צריכים לקחת בחשבון. עליכם להבין כי נקודה סופר חשובה היא החומר שממנו עשויה הגדר. יש הבדל עצום בין צביעת גדר מפלסטיק, גדר מעץ או גדר מברזל או מכל מתכת אחרת. לכן כאשר אתם מחליטים להזמין איש מקצוע לצביעת הגדר או לצבוע את הגדר לבד אתם צריכים להבטיח כי הצביעה תתבצע בהתאם לחומר שממנו עשויה הגדר וכך הצביעה תהיה מושלמת וטובה.

צביעת גדר – בחרו צבעים ידידותיים לסביבה

אם כן אתם צריכים להבין כי הנושא של צביעת גדר ברזל או צביעת גדר עץ הוא סופר חשוב וכי אסור להתפשר עליו אפילו לא לרגע אחד. עליכם להבין כי המרכיב החשוב ביותר בעת הצביעה אלו הם הצבעים בהם תעשו שימוש. ככל שהצבעים הללו יהיו יותר טובים כך הגדר או המעקה יהיו יותר מרשימים ועל כן אסור להתפשר על נקודה זו. כאן המקום לציין כי כיום ברור לכל כי הצבעים הטובים ביותר לצביעת הגדר או המעקה הם צבעים ידידותיים לסביבה. צבעים אלו ישרתו אתכם בצורה הרבה יותר טובה וזהו משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת אם אתם רוצים לחיות בבית האיכותי והטוב ביותר שיש.

צבעים וציפויים לעץ ולמתכת:

בפסקה זו נעסוק בצבעים והציפויים הקיימים בשוק אשר מתאימים עבור עבודת צביעת גדר עץ או מתכת.
ככלל, גדר עץ אשר צבועה כבר בצבע כגון "ורנית" או כל צבע אחר שקוף ומגוון (כזה שלאחר צביעה עדיין רואים את הטקסטורה הטבעית של העץ) במצב כזה לא ניתן לשנות גוון לגוון אחר. לדוגמא: הגדר שלכם צבועה בגוון אלון ורואים את טקסטורה של העץ, לא יהיה ניתן לחדש לגוון אגוז כי שני הגוונים "מתערבבים" ונוצר גוון לא מדויק. יש לציין שאין בעיה לצבוע באותו גוון שקיים או צבע אטום שמכסה ומעלים את טקסטורת העץ הטבעית.
* חשוב לציין: על מנת לצבוע גדר עץ/מתכת יש לבדוק מהו סוג החומר הנוכחי על התשתית, אי ידיעה עלול להוביל לסדיקה ו/או התקלפות מיידית של הצבע שתצבעו.

צבעים מומלצים לצביעת גדר עץ הם:

  • משפחת ורנית ישירות על עץ טבעי לא צבוע/צבוע בורנית (מיועד לשימוש פנימי וחיצוני)

  • "פוליאור" או "סופרלק" תוצרת טמבור (מיועדים לאלמנטים בתוך מבנה ולא לשימוש חיצוני)

  • משפחת "המרייט" או "המרטון" (צבע חיצוני מקצועי ועמיד מאד ומתאים בעיקר לחיצוני)

מדוע לא לבחור את הצבעי הזול ביותר בשוק?

פעמים רבות כאשר מדובר על צביעת גדר ברזל או עץ יהיה לנו אינסטנקט ראשוני להבטיח כי הצביעה תהיה הזולה ביותר שיש. כך אנחנו נחפש בנרות אחר הצבעי הזול ביותר ולא ננוח עד אשר נמצא צבעי כזה. אם כן אתם צריכים להבין כי כיום ממש לא כדאי לבחור את הצבעי הזול ביותר מכיוון שזה אומר כי העבודה תתבצע בצורה הרבה פחות טובה. אם אתם רוצים צבע שיתקלף או צביעה שתהיה ברמה נמוכה אזי כדאי לכם לבחור את הצבעי הזול ביותר. אם אתם רוצים להבטיח צביעה ברמה הגבוהה ביותר שיש אזי אנחנו ממליצים לכם לא להתפשר על הצבעי ולא לקחת את הצבעי הזול ביותר.

מדוע לא כדאי לפנות אל עובד זר לצביעת הגדר?

אנשים רבים חושבים כי הם גילו את אמריקה בכל הקשור אל צביעת גדר ואל צביעה בכלל והם פונים אל עובד זר אשר יבצע את העבודה שלהם וכך הם יוזילו את העלות של הצביעה מאוד. אך אותם אנשים אינם מבינים כי הם מעסיקים עובד זר או שב"ח הם מבצעים עבירה פלילית לכל דבר וכי הם מסתכנים בקנס גדול ואף במאסר. על כן אנחנו ממליצים לכם לפנות אל קבלן חוקי אשר יבצע עבודה לא פחות טובה מכל עובד זר וכך לא תסכנו את עצמכם בכלל. זהו משהו שאנו ממליצים לכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים לפני ביצוע של עבירה פלילית ולא לזלזל בנקודה זו.

האם כדאי להתייעץ עם מעצב פנים בנוגע לצביעת הגדר?

אין ספק כי אנחנו צריכים לבצע צביעת גדר עץ/ברזל ברמה הגבוהה ביותר שיש וכי ככל שהצביעה תהיה יותר טובה כך נוכל להיות מרוצים. עליכם להבין כי הצביעה צריכה להיות מושלמת ומתאימה גם לבית שלכם וגם לגינה שלכם. לכן עולה השאלה האם כדאי לצבוע את הגדר באמצעות עזרה של מעצב פנים אשר ימליץ לנו באיזה צבעים לצבוע את הגדר. כאן המקום לציין כי הדרך הטובה ביותר לצבוע את הגדר היא לא עם מעצב פנים אלא עם צבעי מקצועי מחיפה והסביבה. כן הצבעי יכול להמליץ לכם בצורה הטובה ביותר באיזה צבע להשתמש וכך להבטיח כי הצביעה תתבצע בצורה הטובה ביותר שיש והאיכותית ביותר שיש.

האם כדאי לבחור בשילובים של צבעים לצביעת הגדר?

אחת השאלות החשובות ביותר שאנו חייבים לקחת בחשבון היא האם לצבוע את הגדר בצבע אחד או שמא עדיף לבחור בשילובים של צבעים. אם כן כאן אנחנו כבר לא יכולים לקבל החלטה חותכת ואנו חייבים לציין כי כל אדם יכול לבחור מה הוא מעדיף ומה יענה על הציפיות שלו בצורה הטובה ביותר שיש.

למידע נוסף והצעת מחיר ניתן להתקשר לאפרים בטלפון: 054-8171827