סיוד דירה בטירת כרמל

עם הגעתם לדף זה אתם וודאי חיפשתם סיוד דירה בטירת כרמל ואנו שמחים שהגעתם לחברת א.פ השבחת מבנים אשר מתמחה בעבודות צביעה וסיוד דירות ובתים ברמה גבוהה תוך שירות אדיב, מהיר ומקצועי, סיוד וצביעה בחומרים תקניים ממיטב החברות המובילות (טמבור, נירלט) ועוד ותוך התחשבות מקצועית ויסודית לתנאי העבודה, הערכות מצב בטרם תחילת העבודה בהתאם לסוג התשתית המיועד לסיוד/צביעה ומצבה.

סיוד דירה בטירת כרמל – מי אנחנו ?

 

אנו חברת א.פ השבחת מבנים מתמחים ומוסמכים מטעם חברת טמבור לביצוע עבודות צביעה ברמה גבוהה ובמקצועיות רבה. אנו מומחים בעבודות טקסטורות, צורות ועבודות עם חומרי ציפוי דקורטיביים תוצרת חברת טמבור. העסק מנוהל על ידי אפרים פיטוסי בעל וותק של 13 שנים בענף השיפוצים והצבע הנותן שירות באזור חיפה והסביבה, קריות ועמק יזרעאל. אנו מזמינים אתכם ליהנות מעבודות צביעה שונות לרבות, צביעה חיצונית, צביעת עץ, צביעת מתכת, צביעת מוסדות, צביעת משרדים, צביעת דירות, צביעת בתים פרטיים פנים וחוץ.

סיוד דירה או צביעת דירה ?

אנשים רבים נוטים עדיין להתקשר אלינו ובבקשתם הם מעוניינים בסיוד דירה בטירת כרמל למרות שהגדרה זו אינה נכונה וכמעט כולם פשוט רוצים לצבוע את דירתם. למה זה כל כך חשוב ומשנה ? מפעם לפעם אני (אפרים) מגיע לבעלי דירות מאוכזבים שנתקלו לנותני שירות שאינם ישרים וכי למרות שבוודאות גדולה ידעו כי הלקוח מעוניין בצביעת הדירה ולא בסיוד הדירה, החליטו "להקטין ראש" ומבלי להתבייש לסייד את הדירה של הלקוח.

* יש להבין, סיוד דירה זה סיוד דירה וזה אומר שבעל מקצוע שרוצה להרוויח קצת יותר, לא ידאג לוודא את כוונתו של הלקוח ויספק סיד סינטטי זול שיעשה צרות צרורות ללקוח.

על חסרונותיו הרבים של הסיד ניתן לקרוא במאמר: סיוד דירה (מאמר מורחב) ולהבין. כמו כן, במאמר זה תוכלו גם לקרוא אודות המחירים אותם אנו דורשים עבור סיוד דירות.

* צביעת דירה זו ההגדרה הנכונה והביצוע הנכון עבור קירות פנים וזה על ידי צבע אקרילי איכותי כגון: “סופרקריל מט טמבור" אשר ניתן לגוון אותו בכ-1500 גוונים מתוך מניפת טמבור.

* השימוש בהגדרה "סיוד דירה" נועד עבור אותם מחפשים במנוע חיפוש גוגל ועל מנת הגעה למאמר זה בתוצאות חיפוש. איננו מסיידים קירות אלא צובעים – כי זה הנכון ביותר למעט מקרים מיוחדים שיש לסייד ולא לצבוע או באזורים לחים כגון אמבטיות וחדרי מטבח במסעדנות בעיקר ועוד.

מעוניינים ב: סיוד דירה בטירת כרמל ? סיוד אמבטיה / מקלחת בחיפה / חדר מטבח במסעדה ?

כאמור, אנחנו תמיד שמחים לתת שירות מקצועי ומהיר לשביעות רצון לקוחותינו.

הנכם מוזמנים להתקשר

לאפרים:  054-8171827 (ניתן פשוט ללחוץ)

או להשאיר לנו פרטים בצור קשר ואנחנו נחזור אליכם