א.פ השבחת מבנים דף הבית

א.פ השבחת מבנים הנה חברה וותיקה המבצעת עבודות צבע בחיפה והסביבה היא חברה פרטית המנוהלת על ידי אפרים פיטוסי בעל ניסיון רב בחידוש ושיקום מערכות צביעה שונות בענף השיפוצים.

א.פ השבחת מבנים – עבודות צבע

ביצוע עבודות צבע הנה משימה הטומעת בחובה ידע מעשי נרחב וצבירת ניסיון ומיומנת שכן עבודות צבע אינם רק צביעת קירות אלא גם מגוון תהליכי עבודות שיש לבצע בטרם תחילת הצביעה. עבודות צבע יחולו תמיד באיתור מפגעים ובעיות שונות בקירות אשר עשויות לפגוע בתהליך צביעת קירות או מתכת או העץ הבנת התוצאה אשר עשויה להיות בוודאות והמשך עבודה בהתאם. בעל מקצוע צבעי אשר מכיר את תופעות הלוואי הנגרמות מתהליכים שונים, החל מסוג עץ ומצבו, חומרי צבע וציפוי קיימים על גבי העץ/המתכת/הקירות, תנאי מזג האוויר ועוד, ידע בהתאם איך נכון לבצע את העבודה כך שלא יהיו הפתעות ללקוח בזמן העבודה ולאחר העבודה וידע לספק ללקוח עבודת צבע וציפוי אשר תשמרנה לאורך שנים רבות.

להרחבה בנושא זה היכנסו לקישור: עבודות צבע

צביעת דירה

צביעת דירה הנה משימה שיש לקחת ברצינות רבה בין עם מדובר בדירה ריקה או מאוכלסת שכן בכל דירה ישנם מתקנים (דלתות ומשקופים, ריהוט, מתקני קיר וכו') שונים שיש לשמור עליהם ולא ללכלכם. אך האם כל צבעי ידאג לכסות את כל הריהוט וכל מתקן במהלך צביעת דירה ? התשובה היא חד משמעית שלא. אנו בחברת א.פ השבחת מבנים רגילים לשמוע מידי יום טענות שונות מלקוחותינו אודות בעלי מקצוע קודמים בדירתם או בדירות מכריהם אשר ביצעו עבודות צבע מבלי לכסות ריהוט, מידי פעם רק את חלקו ולעתים קרובות גם כאלה שלא כיסו ולא דאגו לשום אמצעי הגנה על רכושם של הלקוחות. כיסוי והגנה של דירה שלמה בכיסויי ניילון/אחר הם לא דבר פשוט אך יחד עם זאת ניתן לספק הגנה בתהליכי צביעה ועבודה נכונים על מנת לספק את הצרכנים.

להרחבה בנושא זה היכנסו לקישור: צביעת דירה

מעוניינים בהצעת מחיר ? הנכם מוזמנים להתקשר לאפרים:  054-8171827 

צביעת חדרי ילדים

צביעת חדרי ילדים הנה עבודת צבע נקודתי קטנה אך גדולה בחשיבותה וכיפית בעשיית. צביעת חדר ילדים תחל ראשית בהתאם לעיצוב ועם קיימת מעצבת פנים מומחית בעיצוב חדרי ילדים אז בכלל כיף. עם לא שכרתם מעצבת פנים אז ניתן להתייעץ איתנו או פשוט לקבל רעיונות באתר טמבור או נירלט ולגבש החלטה לגבי גוונים, צורות ואפשרויות נוספות.

להרחבה בנושא זה היכנסו לקישור: צביעת חדרי ילדים

צביעת דירה בזול

מעוניינים לצבוע את דירתכם בזול ? האם לא קרה לכם פעם שרציתם משהו בזול ובסופו של דבר קיבלתם אך גם המוצר/התוצאה/השירות היה "זול", לא איכותי, לא אמין, רשלני ? אנחנו בטוחים שגם אתם עברתם את זה. אין ספק כי ניתן להשיג דברים בזול ולהשיג תוצאה או מוצר שווה ואיכותי כמו היקר יותר אך זהו דבר די נדיר בימינו ולעתים קרובות "הזול עולה ביוקר" (למי שלא הבין, "ביוקר" הוא תוצאה לא רצויה, לא איכותית, רשלנית). צביעת דירה בזול זהו למעשה הימור שעליו באמת ניתן לשלם ביותר כגון:

א. מחוסר בהספקת אמצעי הגנה על רכוש בדירה, לכלוך שלא יהיה ניתן להסיר (למשל וילונות, עץ טבעי או חי ועוד)

ב. צביעה בחומרים זולים ולא נכונים בהתאם לאלמנט הנצבע אשר חוסכים לבעל מקצוע כסף ותוצאות הצביעה תהיינה קריטיות עד כדי מצב של התקלפות מרובה ברוב האזורים הנצבעים, התפוררות, לכלוך (כאשר מסיידים קירות בסיד) ועוד.

ג. לעתים רבות בעלי מקצוע נוטים לדחות ולדחות עבודות "סגורות" מול לקוחות כאשר המחיר שסגרו מול הלקוח זול מידי שכן בעלי מקצוע רבים נוטים לרוץ מיד לעבודה היותר משתלמת להם להגיע לזולות כאשר כבר אין להם עבודה. התוצאה: אתם נשארים בדירה הפוכה ולהוצאות מיותרות.

אנו בחברת א.פ השבחת מבנים ראינו ושמענו סיפורים רבים. שוק השיפוצים והפועלים השותפים בו הנו בעייתי מאד. אנו ממליצים ללקוחותינו לבדוק היטב היטב את בעלי המקצוע שהם מביאים כי לצערנו התוצאות בהתקשרות מול קבלן לא רציני גורמות לנזקי ענק ועגמת נפש מיותרת.

המשיכו לקרוא באותו נושא: עלות צביעת דירה

המשיכו לקרוא על כך בהרחבה תוך חישוב מדויק למה לא כדאי לחפש צבעי בזול: צביעת דירה בזול

מעוניינים בהצעת מחיר ? הנכם מוזמנים להתקשר לאפרים:  054-8171827 

כמה עולה לצבוע דירה ? מחירים

צביעת דירה 3 חדרים מחיר | צביעת דירה 4 חדרים מחיר | צביעת דירה 5 חדרים מחיר |

החלקת קירות בשפכטל מחיר | טיפולים נקודתיים בעובש מחיר |

מעוניינים בהצעת מחיר ? הנכם מוזמנים להתקשר לאפרים:  054-8171827 

צביעת דלתות ומשקופים מעץ – חידוש מעניין ומשתלם!

האפשרות לחדש ולצבוע דלתות ומשקופים הנה אפשרות טובה מאד ורוב הלקוחות שאנו צובעים להם דלתות פנים ישנות, מרוצים מהתוצאה וזאת למעשה דרך מצוינת לשדרג את מראה הדלתות והמשקופים מבלי להחליפם בחדש. צביעת דלתות ומשקופים מתחיל לרוב בהסרת הפרזול (ידיות ומתקנים שונים), ליטוש ידני או מכני (בהתאם למצב העץ), הסרת שומנים על ידי חומר ומטלית, וצביעה בצבע ייעודי לכך כגון: "פוליאור" / "אוניאור" על בסיס מים או טרפנטין מינרלי. הצביעה מתבצעת לרוב על ידי רולר מיוחד תוך שיטה קבועה ומקצועית ולעתים ובהתאם למיקום העבודה גם על ידי ריסוס (פיסטולט).

טיפול בעובש בקירות

אנו מתמחים בטיפול בעובש לרבות איתור נקודות חמות מהן עשויה להיות ספיגת מי גשמים לקירות ובאיתור כשלי איטום אחרים.
כמו כן, עובש עשוי לצוץ גם בשל בעיות של "גשרי קור" במבנה (בדרך כלל מבנים ישנים) אשר גורמים להפרשי טמפרטורה ולעובש בקירות.
הטיפולים שלנו בנושא זה הם בין היתר ע"י איתור ומדידת יחסי הלחות בקירות הנגועים,
איתור תקלות וכשלי איטום וטיפול על ידי חומרים קוטלים ומונעים עובש בעתיד.
ככלל, יש לקחת בחשבון שעובש בקירות לא תמיד נובע מהפרשי טמפרטורה וכי טיפולים פנימיים עשויים לעזור רק למשך שנתיים שלוש גג.
על מנת לטפל סופית בעובש יש לטפל במקור ובתנאים להתפתחות העובש במבנה. מידע נוסף ובהרחבה כולל מחירי טיפול בקישור: טיפולים בעובש ולחות

מעוניינים בהצעת מחיר ? הנכם מוזמנים להתקשר לאפרים:  054-8171827 

החלקת קירות בשפכטל אמריקאי

החלקת קירות בשפכטל נועדה לספק לקירות גימור חדש, חלק ואחיד תוך מילוי והחלקת השטחים בשכבות שפכטל (לרוב אמריקאי) תוך ליטוש והחלקה עד גימור חלק ואחיד. עבודה זו הנה מורכבת ויש לספקה לבעלי מקצוע אשר מיומנים מאד בעבודות כאלה. עבודות החלקת קירות הנה עבודה מסיבית מרובה בחומרים מליטה ותהליכי עבודה על מנת להגיע לגימור חלק, אחיד ותקני. בעלי בתים רבים נתקלים בתופעת צבע רופף ומתקלף לאחר עבודות השיפוץ והחלקת קירות תוך זמן קצר לאחר השיפוץ.

למעשה, ולצערנו תופעה זו שכיחה ובעייתית מאד כאשר בעלי הבית כבר גרים בדירה. ברירת המחדל במצב זה הוא קילוף מסיבי של שכבות הצבע הרופף, לעתים גם על ידי מלטשת ייעודית לכך, הסרה נכונה של שאריות האבק מהקירות ויישום שכבה נדיבה של חומר מקשר לקירות פנים "בונדרול" ולאחר מכן צביעת הקירות מחדש.

להרחבה בנושא זה היכנסו לקישור: החלקת קירות בשפכטל

מעוניינים בהצעת מחיר ? הנכם מוזמנים להתקשר לאפרים:  054-8171827