קטגוריות
השכרת כלי עבודה מאמרים מקצועיים

השכרת כלי עבודה

בעמוד זה תמצאו כלי עבודה להשכרה יומית/שבועי/חודשית. כל המוצרים תוצרת החברות המובילות בתחום בהתאם לסוג הכלי ובשאיפה לחידוש דגמים חדשים עבור לקוחותינו.

המוצרים אותם אנחנו משכירים הם: כלי עבודה לגינון, כלי עבודה לבטון, פיגומים ניידים כולל מודולריים, כל עבודה בתחום הצבע, השכרת כלי עבודה בתחום הניקיון המקצועי והביתי וציוד עבודה ועזר כלליים הניתנים לתפעול ע"י צרכנים מקצועיים, קבלנים וגם ללקוחות פרטיים חובבניים שרוצים לבצע עבודות שיפוץ ותחזוקה בשיטת עשה זאת בעצמך. נציג השירות ישמח לספק לכם מענה והסבר טכני על כל מוצר שתבחר לשכור אך קח בחשבון כי על האחריותך הסיכונים הגופניים הכרוכים והסיכונים לפגיעה באלמנטים שונים עבורם את/ה שוכרים את הפריט וכי איננו אחראים בכל צורה שהיא

מידע נוסף על כלי עבודה להשכרה ניתן לקבל בטלפון: 054-8171827 או וואטסאפ

השכרת מוצר ומסירתו ללקוח רק ע"י הפקדת צ'ק פיקדון,

ת.ז של שוכר הכלי ותשלום מראש עבור ההשכרה.

ניתן לאסוף מוצרים בתיאום מראש ואפשר גם לשלוח אליך.

פרטים בעניין מחירים, הסברים ותיאום מסירה: 054-8171827

למי מיועד שירות?

השכרת ציוד עבודה מיועדים לכל אדם החל מפרטי ועד חברת שיפוצים ובנייה אשר יש מי מטעמם שיבצע את העבודה בצורה נכונה ובטיחותית תוך דגש על שימוש בציוד מגן להתאם לסוג המכשיר ובהתאם להוראות הציוד וכי הוכשר לכך ועל אחריותו לבצע את העובדה בצורה הולמת שאינה מסכנת אותו או את מי שסובבים אותו.

במקרים מסוימים יש צורך במנהל עבודה/מפקח/קצין בטיחות שיבדוק את מכלול הציוד כמו גם בפיגומים ניידים ויחתום כי הציוד כשיר לעבודה וידאג לפקח על העבודה בצורה מיטבית. שימו לב! על כל פריט או פיגום ששכרתם לביצוע עבודה כל שהיא יש באחריותכם למנות מפקח עבודה מורשה בהתאם לסוג העבודה.

השכרת כלי עבודה באזורי השירות הבאים:

גליל מערבי, נהריה ועכו, קרית מוצקין, קרית ביאליק, קרית אתא, קרית ים וחיים, בחיפה, נשר, עמק יזרעאל, קרית טבעון, רמת ישי והסביבה.
מושבי חוף הכרמל, טירת כרמל, זכרון יעקב, יקנעם, אזור חדרה ונתניה.