החלקת קירות בשפכטל אמריקאי

החלקת קירות בשפכטל אמריקאי הנה שיטה ותיקה להחלקת קיר לאחר טיוח הקירות בטיח גבס או בטיח רגיל ולאחר שליכטה לבנה לגמר קירות חלק ואחיד. החלקת קירות מתבצעת על ידי בעל מקצוע לרוב "צבעי" או "צבע" מקצועי בלבד.

החלקת קירות בשפכטל אמריקאי היא עבודה מאד קשה ויעידו על כך רבים מבעלי המקצוע אשר פועלים בתחום הטיח, שפכטל וצביעת דירות. ההחלקה מתחילה למעשה לאחר כמה שלבים של הכנות מקדימות שיש לבצע בטרם יישום הצבע הסופי.

החלקת קירות בשפכטל אמריקאי

החלקת קירות בשפכטל אמריקאי – שלבים מקדימים

השלבים לפני צביעת קירות בצבע אקרילי לדוגמה: “סופרקריל".

א. יש לנקות היטב את האבק מלכלוך ובמידת הצורך לבצע שאיבת האבק.

ב. בתשתית בעייתית כמו צבע מתקלף ורופף יש לבצע קילוף מסיבי וליטוש ולאחר מכן שוב לנקות היטב את שארות האבק.

ג. יש למרוח את החומר על ידי מרית רחבה להשגת שטח גדול יותר בכל מריחה בזוית של כ45 מעלות ובהדרגה פחות על מנת "לשטח" את החומר תוך גריפת עודפים והתקדמות מקצה חדר לקצה השני.

ד. לאחר יישום של 2-3 שכבות ובהתאם לצורך, יש לבצע שפשוף עדין לקירות, הסרת האבק ויישום שכבת אחת של חומר מקשר לפני צביעה בצבע אקרילי – חומר מקשר מסוג "בונדרול סופר או רגיל" ולהמתין כשעתיים עד 4 שעות בהתאם לטמפרטורה והעונה.

*במידה ומעוניינים לסייד את הקירות בסיד סינתטי לדוגמה: "גמר סיד טמבור" אז אין צורך ביישום שכבת יסוד בונדרול אלא מסיידים מיד לאחר ההחלקה והשיוף.

החלקת קיר בשפכטל אמריקאי – האם ניתן לעשות זאת לבד ללא ידע ?

חד משמעית לא. החלקת קירות בשפכטל זו עבודה מאד מורכבת וניתנת לבעל מקצוע בלבד ולצורך המחשה, יש להבין שאפילו עובד מקצועי בצבע שפועל לא מעט זמן בתחום השיפוצים, הטיח והצבע אינו מסוגל לעמוד לבדו בכמויות החלקה קירות בשטחים של עשרות מטרים (חדר ממוצע הנו כ 30-40 מטר רבוע של קירות פנים) ברמת גימור גבוהה ולמעשה מדובר בעבודת כפיים שניסיון השנים על ידי ניסוי וטעייה ותפיסת האחיזה והשיטה הנם גורם משפיע ומכריע מבחינת איכות הביצוע והגימור הסופי.

החלקת קירות בשפכטל אמריקאי

החלקת קירות מחיר

מחיר החלקת קיר נע בין 50-65 שקלים למ"ר | 1500-1900 שקלים לחדר (לא כולל תקרה) כולל: צביעת קירות, סיוד תקרה, חומרים ומע"מ.

ניתן לקרוא על כך בהרחבה במאמר : שפכטל אמריקאי מחיר

מאמרים נוספים בנושא מחירים: עלות צביעת דירה | כמה עולה לצבוע דירה | צביעת דירה / בית מחירים

צביעת בית 2 חדרים

מעוניינים בהחלקת קירות אצלכם בבית ?

הנכם מוזמנים להתקשר לאפרים:  054-8171827