צביעת דירות חדשות בטירת כרמל

עומדים להיכנס לדירה חדשה בטירת כרמל ? מעוניינים לצבוע את הדירה ? אנחנו הכתובת עבור צביעת דירות חדשות בטירת כרמל. אנו חברת א.פ השבחת מבנים נסייע לכם בבחירת גוונים לחדר הסלון וחדרי הילדים, החלטה באם יש צורך בהחלקת קירות בשפכטל מלא או שלא, טקסטורות וצורות. אנו צוות מוסמכי טמבור ולביצוע מגוון רחב של עבודות צבע ושפכטל ברמה גבוהה תוך שמירה מרבית על רכוש הדירה, הרצפה החלונות והארונות מטבח ומבטיחים לכם עבודת צביעה איכותית ודירה נקייה בסיום העבודה.

צביעת דירות חדשות בטירת כרמל – חלומות נוף כרמל

אנו מודעים ומכירים את פרויקט חלומות נוף כרמל על כל מאפייני הדירה. פרוייקט זה הנו 3 בניינים בני 9 קומות ו– 2 בניינים בני 11 קומות, כ-200 דירות חדשות סה"כ. סטנדרט הבנייה הנו לטעמנו ממוצע, כך גם לגבי מצב גימור הקירות אשר בחלק מהדירות יש צורך בשפכטל מלא וחלק נראה וניכר כי עבודת הכנה משלימה ויסודית תספיק על מנת לספק עבודת גימור צבע ברמה גבוהה עבור צביעת דירה חדשה מקבלן.

צביעת דירה חדשה בפרויקט בונה הצפון טירת כרמל

מדובר במדורגי הגן הלאומי והוא פרויקט המשך ל– “הגן הלאומי” בטירת כרמל מזרחית הסמוך לשכונת דניה של חיפה אשר ניכר כמוצלח ובמיקום מעולה על מורדות הכרמל. הבנייה נחשבת לאיכותית,‬ רמת הקפדה גבוהה על ידי חברה יציבה.

קומפלקס דירות איכותי על מורדות ההר בין חורש טבעי, בריא וירוק,‬ מול נוף פתוח המשקיף על טירת כרמל ועד לים לרוכשי הדירות בקומות הגבוהות.‬ הפרויקט יכלול 6 בניינים מדורגים בנויים כמתחם סגור וכל בניין שער חשמלי, שלט לכל בעל דירה. רמת ביצוע גימור קירות ברמה גבוהה, יתכן כי לא יהיה צורך בגימור שפכטל מלא מקובל אלא ליטוש והכנה לצביעה יסודית ונדיבה.

צביעת דירות חדשות בטירת כרמל – פרויקט אשדר טירת כרמל

פרויקט זה נחשב לדי מוצלח ולפי עדות רוב הדיירים הכניסה די "חלקה" ללא בעיות מיוחדות למעט תיקונים לגיטימיים ובקשות לגיטימיות ברמה סבירה. פרויקט זה נמצא בחלק המערבי של טירת כרמל בסמוך ממש לכניסה הדרומית של טירת כרמל על מול גן שעשועים עשיר ונוף ים. מגוון הדירות הנו בתמהיל דירות של 4-5-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.

לפי עדות של כ20% מבעלי הדירות הפרויקט זה ניתן לסכם כי מצב הקירות היה ברמה סבירה ביותר וכמעט כל ה-20% הסתפקו בתיקוני שפכטל ושיפור מראה הקירות במעט שפכטל (לא מלא) וצביעה בסיסית מודרנית ונקייה.

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר מיד בקבלת בהזדמנות לראות את הדירה במצב קירות לאחר שליכטה וגימור סופי של החברה המבצעת. אנו נדאג לשריין עבורכם זמן מיד כשתקבלו מפתח ונדאג לבצע לכם עבודת צביעה איכותית, מהירה ונקייה ולשביעות רצונכם.

מעוניינים לקבל מושג ראשוני לגבי המחירים ?  היכנסו : צביעת דירה מחירים

מעוניינים לצבוע דירה חדשה בטירת כרמל ? צרו עמנו קשר (אפרים) – 054-8171827