שרוולים לפינוי פסולת

השכרת שרוולים לפינוי פסולת בניין הנם כלי לכל דבר ועניין המועיל מאד בתעשיית הבניין בעיקר אך גם לכל קבלן או צרכן שמעוניין לחסוך בעלויות הבנייה ובעיקר ההריסה לפנות פסולת בניין באמצעות שרוול יעודי לכך במהירות ויעילות תוך חיסכון בכוח אדם יקר. כיום, שרוולים לפינוי פסולת להשכרה הנו תנאי הכרחי וחישובים רבים הוכיחו כי ניתן לחסוך הרבה כסף וניהול כוח אדם וסיכונים מיותרים. מחיר השכרת שרוול לפינוי פסולת נמוך משמעותית מהמחיר אותו תשלמו על עובדים וזה מוכח! השכרת שרוול לפינוי פסולת ימנע מכם כאבי ראש מיותרים כמו לכלוך, השגת כוח אדם מתאים לפינוי שלא דרך שרוול, כוח אדם שיצטרך לנקות תמיד את האזורים המשותפים (בבניינים משותפים מאוכלסים), חסכון אדיר בעלויות ובזמני העבודה. למידע נוסף, הזמנות והשוואת מחירים, צרו עמי בבקשה קשר בנייד: אפרים נייד: 054-8171827 (לחיץ מסמארטפון).

שרוולים לפינוי פסולת בניין כי צריך לחסוך בזמן ובכסף!

כאמור, פינוי הפסולת באמצעות שיטה זו תחסוך לכם כאב ראש גדול, כסף וזמן ותסכן את עובדיכם הרבה פחות מזעור הנזק לשכנים, למעלית, למדרגות ולשאר האזורים המשותפים בבניין. את השרוול מחברים בדרך כלל למכולה שמוזמנת לאתר ואת השרוול מתקינים כך שהקצה התחתון שלו יותקן בצורה ישירה למכולה. מבחינה טכנית מדובר למעשה בציוד טכני פשוט אך יעיל המקצר משמעותית את זמני העבודה, מפחית עלויות ומספק בטיחות בעבודה.

שרוולים לפינוי פסולת
שרוולים לפינוי פסולת

מדוע כדאי להשתמש בשרוול לפינוי פסולת ?

  • בטיחות: שימוש בכלי יעיל כמו שרוול המותקן בחלון או בכל פתח אפשרי בקומת העבודות ויורד על למכולת ריכוז האשפה מייעלת את הביצועים גם בנושא הבטיחותי שכן, אין צורך בפועלים שיעלו וירדו עם חומרים וחלקי בטון, ברזל ועץ וניתן לשפוך את כל החומר ישירות לתוך השרוול. בנוסף, פינוי פסולת באמצעות שרוול מקנה יתרון בטיחותי גם לפועל עצמו שאינו נשחק בגופו בכוח ההרמה, אינו מסתכן בבעיות גב ורגליים ובעיות נוספות.

  • נוחות: שיטה זו מיושמת בכל העולם אודות לפינוי המהיר, הבטוח והנוח ביותר שיש. נוחות השימוש ומהירות ההתקנה מקנים לקבלני הביצוע יכולת לשנע את השרוול מצד לצד של המבנה בהתאם להתקדמות העבודה ומיקומה במפלסים.

  • עלות מול תועלת: אז זה כבר ברור ומי שלא ברור לו אולי לא חישב לעולם עלויות כוח אדם אל מול יכולת הפחתת העלויות והשגת מקסימום תועלת ארגונית אפשרית בר קיימה. לא פעם הנושא נבדק ונמצא כי אל מול העלות והתועלת ישנה גם חסכון אדיר במשאבי הארגון/הקבלן, מאמצי ניהול העובדים והתהליכים השונים. ביצוע עבודות באמצעות ציוד עזר מתקדם ויעיל נמצא גם כגורם לחסכון בכסף ומאמץ מיותר.

  • צרו איתי בבקשה קשר ואשמח לספק לכם הצעת מחיר להשוואת מחירים אפרים: 054-8171827 השכרת שרוולים במחיר הזול ביותר!
  • הרושם ממך כקבלן/יזם/ארגון: גם היום נכון לכתיבת שורות אלה ולעוד שנים עדיין נמצא את מבצעי השיפוצים (בעיקר הקבלנים הקטנים) “מארגנים" חומות של פסולת בניין בשקים, מסכנים באופן פלילי את עוברי דרך הילדים בפרט. סקרים שבוצעו בעבר מצביעים על מגוון של בעלי מקצוע שאינם "מושכים" רושם בכך שמפרים פעמים את החוקים ומבצעים עבודות ותהליכי עבודה מסוכנים בהם נפגעים עוברי הסביבה. חשוב לכם לייצר עבודות נוספות ולהתפתח, לגדול ולהרוויח? תתחילו באיך לעשות רושם, השתמשו בציוד מקצועי ויעיל, הכינו את העובדים שלכם כמו חיילים בקרב ותשדרו רושם טוב של בעלי מקצוע, קבלנים ויזמים גדולים.

מה אומר החוק על השכרת שרוולים לפינוי פסולת בניין?

באשר לפינוי פסולת בניין ישנו סעיף עקרוני שאומר שכאשר מפנים פסולת בניין מקומת 3 לפחות יש להתקין ארובת שפיכה, דיינו – שרוולים לפינוי פסולת ויש להתקינו בקצה התחתון של השרוול יגיע לחלק העליון של מכולת אשפה ייעודית ומעליה תותקן יריעת יוטה שתמנע את האבק הנוצר במהלך השפיכה לתוך המכולה. כמובן שלרוב לא מתבצעות פעולות אכיפה אך כדאי לדעת שקיים סיכון לקנסות מצד פקחי הרשות.

שרוולים לפינוי פסולת
שרוולים לפינוי פסולת

החזון שלנו:

  1. אנחנו נשכיר לכם תמיד את הציוד התקין שימנע מכם לבזבז זמן מיותר על סידורים ואי נוחות הציוד.

  2. לספק לך את הציוד הנדרש בזמן ואף לפני הזמן שתוכנן ומבחינתנו כל הזמנה שווה באותה מידה.

  3. כל הציוד אותו אנו משכירים עומד בדרישות מכון התקנים הישראלי ונבדק בטיחותית.

  4. מחירים מיוחדים למזמינים קבוע וגמישות בזמני ההספקה וההחזרה.

השכרת שרוולים לפינוי פסולת בניין בחיפה ובצפון במחירים הכי זולים!

אנו חברת א.פ פתרונות לתעשיית הבנייה עוסקים במתן שירותי השכרת ציוד לבניין ונמצאים באזור חיפה והצפון. נמצאים בשלבי שיפוץ או בניית תוספת בנייה בקומה גבוהה העולה לפחות על קומה אחת מעל הקרקע? זה הזמן להזמין שרוול לפינוי פסולת בחיפה ובצפון. אנו נדאג להוביל לכם את השרוולים לאתר העבודה ולהתקין את השרוול בצורה בטיחותית ומהירה ולשירותכם.

שרוול לפינוי פסולת מחיר:

מקומת קרקע ועד קומה 4 (כולל קומת עמודים) ועד לכביש – 1200 ש"ח ל7 ימים רצופים.

מקומת קרקע ועד קומה 4 (כולל קומת עמודים) ועד לכביש – 2000 ש"ח ל-14 ימים רצופים.

מקומת קרקע ועד קומה 4 (כולל קומת עמודים) ועד לכביש – 3200 ש"ח ל-30 ימים רצופים.

* השכרת שרוול לכל קומה נוספת בעלות של 200 ש"ח ללא קשר במשך זמן ההשכרה וללא תוספת נוספת.

* המחיר עבור כל יום נוסף הנו 200 ש"ח.

מקומת קרקע ועד קומה 4 (כולל קומת עמודים) ועד לכביש – 400 ש"ח ל1 יום (24 שעות).

* המחיר אינו כולל הובלה והתקנה.

* מחיר הובלה והתקנה באזור חיפה הכולל: הובלה והתקנה, פירוק והחזרה לשולח 500 ש"ח.

* המחירים כוללים הובלה בהרכבה באזור חיפה והסביבה, בין צומת פרדיס בדרום ועד הקריות ממערב,

אזור טבעון והעיר נשר.

* תיתכן תוספת במחיר עבור כל בקשה להזמנה מעבר לאזורים שצוינו.

* לא ניתן להגיע ולאסוף את השרוולים לצורך התקנה עצמית.

קישור לויקיפדיה בנושא תקנות וחוקים אודות פינוי פסולת בניין.

***לא ניתן למצוא אצלנו שרוולים למכירה***

האזורים הנכללים בשירות שלנו בו מחיר ההובלה וההתקנה הם:

  • בחיפה ובנשר.

  • הקריות: מפרץ חיפה | קרית אתא | קרית ים | קרית חיים | קרית ביאליק | קרית מוצקין.

  • עמק יזרעאל: קרית טבעון | יגור.

  • טירת הכרמל וחוף הכרמל: מושבים חוף הכרמל ועד זכרון יעקב משני צדדי כביש 4.

לפרטים והזמנות:

לפרטים והזמנות יש להתקשר לאפרים בנייד: 054-8171827 (לחיץ מסמארטפון)

או פשוט להשאיר לנו פנייה בטופס צור קשר באתר