צביעת בתי ספר וגני ילדים

מנהלים בית ספר או גן ילדים ? חושבים לצבוע ? הגעתם למקום הנכון. אנו מתמחים בעבודות צביעת בתי ספר וגני ילדים ומספקים שירות שוטף למגוון מוסדות קהילתיים באזור חיפה והסביבה, נשר, גליל מערבי חיפה וחוף הכרמל. ביצוע עבודות צביעה על ידינו מתבצעות, ראשית על ידי ביקור במבנה והבנת הצורך של מנהליו, בקשות מיוחדות לייעוץ בהתאם לזאת. אנו מגיעים בשלב הראשוני על מנת לבחון את מצב הקירות והתשתית המיועדת לצביעה, בדיקות החומרים הנוכחיים במבנה וגיבוש החלטה עם אילו חומרים נשתמש לצורך הצביעה המיועדת ובהתאם להוראות וכוונות מנהלי הפרויקט/ מנהלי בית הספר או גן הילדים.

מה תהליך העבודה בפרויקט צביעת בתי ספר וגני ילדים ?

ראשית, אנו מקפידים לשמור ולאבטח מתקנים, ציוד, אבזור וכל דבר אשר לא שייך לתהליך הצביעה ושעשוי להיפגע בתהליך צביעה המבנה, הזזת ריהוט וריכוזו למרכז החדר, כיסוי ריהוט ואבזור, הורדת שלטים ולוחות קיר והכנת הקירות לתיקוני טייח ושפכטללאחר מכן, מילוי והחלקת חורים, פתיחת סדקים וקילוף צבע ישן מתפורר, סדוק ורופף על ידי שפכטל או טיח (בהתאם לצורך), שיוף והחלקה בהתאם לצורךבמקרים בהם קיימים תיקוני קיר גדולים אנו מיישמים שכבת יסוד מסוג "בונדרול" על גבי אותם תיקונים גדולים, המתנה כשעתיים עד שלוש שעות בטרם מתחילים בעבודת הצביעה.

תחילת עבודת הצביעה תחל ראשית לאחר התיקונים ושיופם כראוי ותוך תכנון מוקדם מאיפה להתחיל, מאילו גוון נכון יותר ובהתאם לגוונים המבוקשים על ידי הלקוח. בכל מקרה, אנו משתמשים בחומרים תקניים ואיכותיים כאחד על פי רוב שימוש בחומרי טמבור כגון: סופרקריל מט לשימוש פנימי / סופרקריל מ.ד טמבור לצביעה חיצונית / רב גמיש טמבור לצביעה חיצונית במקרים בהם קיימים סדקים ונימים גדולים. הצביעה מתבצעת ב-2 שכבות לפחות, בהתאם לצורך וגם כיסוי מלא, אחיד ותקני.

יש לציין כי תהליך צביעת בתי ספר וגני ילדים מצריך ידע וניסיון בעבודות צביעה גדולות תוך תכנון מוקדם הכולל:

  • כמות עובדים קבועה שתספק תפוקה נכונה על מנת לסיים את העבודה בזמן.

  • ידע בכמות תפוקה אפשרית וסבירה פר בנאדם.

  • חלוקת העבודה ותכנון למשך כל ימי העבודה בהתאם להסכם, מה צובעים כל יום וכו'

  • עבודה מסודרת הכרחית על מנת להתקדם נכון ובהתאם לזמנים שנקבעו.

  • תכנון העבודה בתנאים בהם מעורבים גורמים נוספים אשר עשויים להאט את העבודה.

  • תכנון העבודה בשטחים בהם קיימים שטיחים/פרקטים/פי וי סי רצפה וכו'.

סוגי חומרים לאלמנטים שכיחים בבתי ספר וגני ילדים

  • צביעת קירות פנים צובעים בסופרקריל מט טמבור או סופרקריל 2000.

  • סיוד תקרות ב"גמר סיד" טמבור.

  • צביעת דלתות ומשקופים צובעים בצבע מסוג "פוליאור" מט טמבור או "אוניאור" נירלט.

  • צביעת מתכות שלא חשופות לשמש או למים רבים בצבע מסוג "פוליאור" מט טמבור.

  • צביעת אלמנטים ממתכת חיצוניים החשופים לשמש וגשם, מגולוונים או שחורים על ידי צבע מסוג "המרייט" יעקובי / “המרטון" טמבור ובמקרים בהם יש קרבה לאזורי לחות גבוהים צובעים בצבע ייעודי עמיד בפני קורוזיה מסוג "צביעה אחת ודי FD-22” של חברת טמבור.

  • צבע מגנטי טמבור המיועד לשימוש על גבי קירות, ארונות ודלתות ומיועד להצמדת מגנטים שטוחים בלבד. * ניתן לצבוע צבע רגיל מעל לצבע המגנטי על מנת להסתיר את מראו השחור מבלי לאבד מיכולת החומר להמשיך להצמיד אליו מגנטים.

  • צבע גיר המעניק אפשרות לייצור מאין לוח קיר כמו הלוח הישן ומסורתי על ידי ציפוי קיר מסוים בחדר בצבע גיר שאליו ניתן לכתוב ולצייר דברים על ידי גיר רגיל ולמחוק בהתאם לצורך.

סיום עבודת צביעת בתי ספר וגני ילדים

בסיום העבודה אנו מקפידים למסור את המבנה לאחר ניקיון יסודי של השטחים בהם בוצעה העבודה לרבות פינוי פסולת, ניקוי טיפות צבע, אבק מצטבר, שטיפת הרצפות והחזרת הריהוט למקומו לרבות מתקנים שפורקו לצורך הצביעה ותליית לוחות מודעות, תמונות וכו'.

אנו חברת א.פ השבחת מבנים מומחים ומוסמכי הצביעה של טמבור פועלים באזור חיפה חוף הכרמל, זכרון יעקב והסביבה, יקנעם, קרית טבעון, רמת ישי והסביבהבנשר, בקריות, עכו ונהריה. נשמח לעמוד לשירותכם תמיד.

בכל שאלה ובקשה להצעת מחיר יש לפנות לאפרים054-8171827  (לחיץ מסמארטפונים)